پاورپوینت تحلیل مرکز هنری هیمالیایی زِندایی-شانگهای ، 17 اسلاید، قابل ویرایش
مختصری از متن:
سطح اشغال این ساختمان در حدود 155000 متر مربع است , از نمای بیرونی به نظر می رسد که به وسیله سه بال ساختمانی شکل داده شده ؛ بال هتل , موزه / تالار چند منظوره وبال مرکز طراحی . بال هتل عبارت است از 450 اتاق مهمان در هتلی...
فهرست مطالب
این فایل شامل بخش های زیر است:
موقعیت مرکز هنری
مقطع
مساحت
ریزفضاها
تحلیل پلان
ارتفاع ساختمان
تاسیسات مرکز هنری
سیرکولاسیون
متریال و ساختار
پلان طبقات
و...
توضیحات:
دانلود پاورپوینت با موضوع طرز ساخت سیپورکس و موارد استفاده،
در قالب ppt و در 16 اسلاید، قابل ویرایش.
بخشی از متن پاورپوینت:
بسیاری از اصول اجرائی حاکم بر بتن ریزیهای معمولی در بتن ریزی با بتن سبــکدانه سازه ای کماکان از اهمیت برخوردار است. مسلما" در بتن های غیر سازه و سبکدانه بسیاری از نکات مورد نظر نمیتواند با اهمیت تلقی شود و عدم رعایت برخی قواعد تا آنجا که به وزن مخصوص بتن ریخته شده لطمه نزند و آنرا بالا نبرد با اهمیت تلقـــی نمیشـــود. اصل پیوستگی و تدوام در بتن ریزی ( عدم ایجاد درز سرد ) ، اصل عدم گیرش یا نزدیکی به گیرش در بتن قبل از ریختن و تراکم ، اصل عدم جدا شدگی مواد (ناهمگنی ) بتن، اصل رعایت دمای مناسب بتن ریزی، اصل عدم آلودگی بتن به مواد مضر، اصل رعایت تراکم صحیح، اصل رعایت پرداخت صحیح سطح بتن، اصل انتخاب صحیح اسلامپ با توجه به وضعیت قطعه و وسایل تراکمی موجود، اصل رعایت و بکارگیری نسبت ها و مقادیر صحیح مصالح و پرهیز از مصرف مواد نا مناسب، و در نهایت اصل عمل آوری صحیح و قالب برداری به موقع و با دقت همواره در این نوع بتن ریزیها مانند بتن های معمولی از اهمیت برخوردار می باشد.
و . . .
فهرست مطالب:
طرز ساخت سیپورکس و موارد استفاده
استفاده از مواد مناسب و نسبت های صحیح
انتخاب اسلامپ صحیح
روش طرح اختلاط و جداول و اطلاعات ضروری در هر روش
کاربردهای بتن سبک
و. . . .
توضیحات:
دانلود پاورپوینت با موضوع نیمرخ های روانی،
در قالب ppt و در 29 اسلاید، قابل ویرایش.
بخشی از متن پاورپوینت:
همانطور که مستحضرید ؛ نتیجه یک آزمون از طریق تعداد پاسخ های صحیح ، تعداد پاسخ های غلط ، زمان صرف شده برای انجام آن ، تعداد کلمات نوشته شده و .... بدست می آید (نمره یا نمرات خام )
اما این ارقام بدست آمده اطلاعات مهمی در اختیار ما نمی گذارد.
مثلا زمانی که می گوییم یک کودک 10 ساله به 12 سوال از 20 سوال پاسخ درست داده است.
یا 13 کلمه از 30 کلمه را درست تکرار کرده است یا تصویر شماره 1 آزمون مکعبها را در 65 ثانیه ساخته است ، نمی دانیم که معنای این گفته ها چیست.
این ارقام اجازه نمی دهد که بتوانیم نتایج افراد سنین مختلف را با یکدیگر یا نتیجه یک فرد را در زمانهای مختلف با خودش مقایسه کنیم.
در واقع ، حتی اگر بدانیم که نتیجه 12 برای سن 10 سالگی خوب است ، باز نمی توانیم بگوییم که برای 14 سالگی هم خوب خواهد بود ، یا این که بالاتر یا پایین تر از حد متوسط است.
حتی با این روش نمی توانیم نتایج آزمون های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنیم. بدیهی است که نمی توان 12 پاسخ صحیح از 20 سوال ، 13 کلمه تکرار شده از 30 کلمه و 65 ثانیه صرف شده برای ساختن یک تصویر را با یکدیگر مقایسه کرد.
نتایج یک آزمون معین بر روی سنین مختلف را نیز نمی توان با یکدیگر مقایسه کرد.
مثلا نمی توان گفت کودکی که به 10 سوال از 20 سوال پاسخ می دهد به اندازه 2 برابر کودکی که به 5 سوال پاسخ می دهد توانایی دارد ، زیرا چنین حکمی فرض می کند که از یک طرف ، همه سوالات آزمون از درجه دشواری یکسانی برخوردارند ، از طرف دیگر ، کودکی که هیچ پاسخی نمی دهد کمترین توانایی ممکن را دارد.
و . . .
فهرست مطالب:
مقدمه
تعریف نرم
انواع نرم
نرم نمره های معیار یا تراز شده
نیمرخ های روانی